SPK’dan OSTIM ve BMS’ye bedelsiz sermaye artırımı onayı
Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Ostim Endüstriyel Yatırımlar ve İşletme AŞ ile BMS Birleşik Metal Sanayi ve Ticaret AŞ’nin bedelsiz sermaye artırımı başvurularını onayladı.
Buna göre, Ostim Endüstriyel Yatırımlar ve İşletme AŞ’nin sermayesi 590 milyon TL’den 796,5 milyon TL’ye çıkarılacak. Sermaye artırımının 206,5 milyon TL’lik kısmı iç kaynaklardan bedelsiz karşılanacak.
BMS Birleşik Metal Sanayi ve Ticaret AŞ’nin sermayesi ise 150 milyon TL’den 300 milyon TL’ye yükseltilecek. Şirket, 150 milyon TL tutarındaki sermaye artırımını iç kaynaklardan bedelsiz olarak gerçekleştirecek.
