Borsa İstanbul’da geri alımlar devam etti
Borsa İstanbul’da şirketlerin pay geri alım programları kapsamında gerçekleştirdiği işlemler geçen hafta da devam etti.
Geçtiğimiz hafta geri alım programları kapsamında toplam 8 şirket piyasadan kendi paylarını satın alırken, açıklanan işlemlerin toplam büyüklüğü 274,5 milyon TL’ye ulaştı. Haftanın en yüksek tutarlı geri alımlarını Margün Enerji, Logo Yazılım ve Göknur Gıda gerçekleştirdi.
Haftanın en yüksek tutarlı geri alım işlemleri şöyle gerçekleşti:
– MAGEN: 206,4 milyon TL
– LOGO: 24,4 milyon TL
– GOKNR: 24,3 milyon TL
– NTHOL: 6,2 milyon TL
– ENERY: 4,7 milyon TL
Hafta boyunca geri alım açıklayan diğer şirketler ise şöyle:
– GLYHO: 3,3 milyon TL
– LIDER: 2,8 milyon TL
– AHGAZ: 2,3 milyon TL
Pay geri alımları, şirketlerin yönetim kurulları tarafından daha önce duyurulan geri alım programları kapsamında gerçekleştirildi.
